Open Access
Article de recherche / Research Article

Tableau 4

Perception des consommateurs sur la contribution potentielle de l’amélioration du kwlikwli (% acheteurs).

Potential contribution of kwlikwli improvements perceived by customers (% customers).

Localisation
Potentiel perçu Zone d’origine Urbaine éloignée Ensemble
Meilleur attrait de ce produit 36,7 71,0 59,7
Augmentation de son prix de vente 12,2 3,0 6,0
Attrait touristique de la localité de production 2,0 7,0 5,4
Image de la zone de production au plan national 10,2 4,0 6,0
Exportation 22,4 11,0 14,8
Label Bénin reconnu internationalement 12,2 1,0 4,7
Aucune attente 4,1 3 3,4
100,0 100,0 100,0

Source : Enquête auprès des consommateurs de kwlikwli d’Agonlin, 2014.

Current usage metrics show cumulative count of Article Views (full-text article views including HTML views, PDF and ePub downloads, according to the available data) and Abstracts Views on Vision4Press platform.

Data correspond to usage on the plateform after 2015. The current usage metrics is available 48-96 hours after online publication and is updated daily on week days.

Initial download of the metrics may take a while.